Skip to main content

O značce NEUTROGENA ®

onasbg
https://www.neutrogena-kosmetika.cz/assets/Uploads/hist1.jpg


1930

Historie značky NEUTROGENA®  sahá až do roku 1930, kdy Emanuel “Manny” Stolaroff založil malou kosmetickou firmu Natone se sídlem v Los Angeles, Kalifornie.
V prvních letech byla firma Natone dodavatelem výrobků do salónů krásy, jejichž klienti byli většinou lidé spojení s filmovým průmyslem. Proto není překvapením, že nabídka firmy obsahovala takové mimořádné položky jako např. řasy
s opravdovými diamanty či vyrobené z kožešiny, nebo zpevňovače nehtů. Ovšem již ve 40. letech začala firma vyrábět a distribuovat kosmetiku na maloobchodní trh.
V roce 1950 se “Manny” vydal za novou inspirací na cestu kolem světa. Aby zmátl konkurenci, zvolil si pseudonym Mr. Idea a pod ním uváděl své nové nápady.

hist2

1954

Průlom nastal v roce 1954.  “Manny” se dozvěděl
o neobvyklých vlastnostech jednoho typu mýdla vyrobeného vnukem Napoleonova osobního lékaře – Dr. Edmondem Fromontem. Toto jemné a pokožku nedráždící mýdlo se rychle a snadno smylo a nezanechávalo na pokožce stopy. Po umytí tímto unikátním mýdlem se pokožka vrátila ke svému normálnímu pH velmi rychle. Fascinován vlastnostmi tohoto mýdla se “Manny” Stolaroff rozhodl dovážet ho do USA pod názvem NEUTROGENA®.

60.léta 20. století

hist3

Vysoce kvalitní mýdlo NEUTROGENA® tam bylo okamžitě zaznamenáno a našlo obrovský trh v obchodních domech a obchodech s kvalitní kosmetikou. Jantarově žlutá kostka se brzy stala vlajkovým výrobkem rychle se vyvíjejícího byznysu. Počátkem 60. let se firma přejmenovala na společnost NEUTROGENA®.

Lloyd Cotsen

Úspěch byl zpečetěn novým prezidentem společnosti Lloydem Cotsenem.

Zaměřil se na konzistentní propagaci výhod mýdla zdravotnickým odborníkům.

Vždy vysoká kvalita kosmetiky, kterou může dosvědčit několik generací, stabilizovala pozici značky NEUTROGENA® jako jednoho z lídrů na trhu s kosmetikou v USA.

Dalším mezníkem v historii společnosti byl vývoj Norské receptury, unikátní receptury, která odpovídá potřebám pokožky vystavené drsným klimatickým podmínkám.

hist4

90. léta 20. století

hist5

Značka se těší obrovské popularitě a důvěře po celém světě. Tato reputace tkví v prioritních hodnotách značky – oddanosti zákazníkovi a nadprůměrné péči věnované kvalitě a vlastnostem výrobku, který doporučují odborníci.

V době, kdy je krása více než kdykoliv předtím spojena se zdravím, představují výrobky NEUTROGENA® nejlepší řešení, což dokazují rostoucí řady spokojených zákazníků.